Biohack jezelf naar gamechanger

Share on twitter
Tweet dit
Share on linkedin
Deel op linkedin
Share on facebook
Deel op Facebook

Ik verbeter het leven van mijn cliënten niet, ik transformeer het, vaak radicaal. Eén van de elementen van een radicale transformatie is je gezondheid optimaliseren. In mijn succesvolle boek ‘Zo word je een gamechanger’ heb ik het bijvoorbeeld over ‘biohacking‘.

Biohacking gaat over het optimaliseren van je lichaam en het beïnvloeden van je omgeving. Je doet dat op basis van wetenschap, technologie en een dieper begrip van de menselijke fysiologie en voeding. Goed voor jezelf zorgen is uiteindelijk goedkoper en winstgevender dan het behandelen van ziektes.

Let op: biohacking is slechts voor eliteperformers+

Begin je nog maar net met je persoonlijke ontwikkeling? Laat biohacking dan links liggen. Biohacking is namelijk voor de eliteperformers (en gamechangers). In mijn boek Zo word je een gamechanger beschrijf ik de eliteperformer als volgt:

Eliteperformers zijn vastberaden en hebben een echte diehardmentaliteit. Ze gaan voor optimalisatie van alle facetten van hun leven. In dit deel geef ik je onder andere uitleg over biohacking. Ik laat zien hoe je het maximale uit je work-out haalt en het beste herstelt en ontspant. Je ontdekt welke voeding en eetstijl het beste bij je passen. Je leert hoe je letterlijk je brein kunt optimaliseren op basis van technologie en supplementen als Modafinil. En je leest hoe je een slaapkoning(in) wordt.

Voor meer informatie over mijn succesvolle boek klik hier.

Biohacking vraagt een goede basisgezondheid

Biohacken is de crème de la crème in het bereiken van je maximale potentieel. Er is wel één heel belangrijk punt: begin pas met het biohacken als je gezondheid goed is. Als je niet gezond eet, onvoldoende slaapt of te weinig beweegt dan heeft biohacken geen zin, het is geen wondermiddel. Zorg eerst dat de basis in orde is, zodat je jouw gezondheid verantwoord kunt gaan optimaliseren.

Biohack jezelf naar een gamechanger

Ik ben een buitenbeentje, streef naar excellentie en zet constant vraagtekens bij de stand van zaken. Ik trek soortgelijke mensen aan. Mijn cliënten zijn ook altijd hongerig zoekend naar nieuwe mogelijkheden om hun prestaties en performance verder te optimaliseren. Het maakt niet uit wie, een top-CEO, manager, multinationalleider, atleet of start-up. Ze komen bij één van Nederlands meest succesvolle personal coaches omdat ze weten dat ze mij nodig hebben om buitengewone resultaten te bereiken.

We hebben een doel

Eén ding wat wij allemaal gemeen hebben, is dat we doel gedreven zijn. We stellen doelen, maken deze meetbaar en gaan ze no matter what bereiken.

Hetzelfde geldt bij biohacking. Of het nu gaat om beter slapen, meer energie, conditie of spierkracht, het verbeteren van je productiviteit, het verhogen van je libido of meer diepgang in je meditatiesessies, je moet weten of biohacking ook echt de gewenste resultaten oplevert. Als jij jezelf naar een gamechanger wilt biohacken, dan moet je meetbare doelen op te stellen.

In ‘Zo word je een gamechanger’ laat ik je precies zien hoe je dit aanpakt, zodat iedere euro en seconde die je investeert in biohacking ook daadwerkelijk rendabel zal zijn. Ik heb het onder andere over:

  • het doen van een poeptest zodat je weet wat goed is voor jouw lichaam;
  • supplementen voor het optimaliseren van je gezondheid;
  • manieren om je conditie en kracht te optimaliseren;
  • je herstel optimaliseren met onder andere: foamroller, acupressuurmat, cryotherapie, roodlichttherapie, pulsed electromagnetic field therapy;
  • het verbeteren van je slaap door het aanpassen van je slaapkamer en het biohacken van je aftersleep;
  • het optimaliseren van je brein;
  • gebruikmaken van nootropics en Modafinil.

Voor meer informatie over mijn boek klik hier.

Biohacking: nulmeting – consistente actie – analyseren – optimaliseren

Biohacking kent vier pijlers :

1. Nulmeting
Je begint met een nulmeting (het punt van vertrek). Wil je weten hoe je slaapt? Overweeg dan de Ouraring. Wil je weten hoe je conditie is? Gebruik dan de Whoop. Wil je de kwaliteit van je meditatie meten? Dat kan met de Muse. Deze biohacktechnologieën geven je de inzichten die je nodig hebt. Uiteraard is dit slechts een kleine selectie uit mogelijkheden.

2. Consistente actie
Je kunt slechts je resultaten verbeteren wanneer je consistente actie onderneemt. Werk daarom een routine uit en volg deze altijd op. And don’t fuck it up, zoals de mensen die het slechts twee weken volhouden.

3. Analyse
Iedere week analyseer je de gegevens. Dit kun je doen met de middelen die ik in de eerste stap noemde.

4. Optimaliseren
Op basis van je analyse kijk je hoe je verder je gezondheid kunt optimaliseren.

Vervolgens doorloop je steeds opnieuw stap twee, drie en vier.

Wazig ‘woo-woo’-gedoe?

Ik houd niet van wazige ‘woo-woo’-shit. Dat is ook de reden waarom ik Zo word je een gamechanger’ schreef. Het is een straight-to-the-point, no-nonsense boek waarin ik je onder andere laat zien hoe je biohacking eenvoudig kunt toepassen. In combinatie met de speciale Gamechanger Journal biohack jij jezelf naar een échte gamechanger.

Aan de gang gaan met je persoonlijke ontwikkeling? Serieus werken aan alle gebieden van je leven met onder andere biohacking? En wil je niet het zoveelste boek over zelfontwikkeling lezen om het daarna op de stapel gelezen (maar niks mee gedaan) te leggen? ‘Zo word je een gamechanger’ helpt je om iedere droom uit te laten komen, waardoor je zowel persoonlijk als zakelijk een buitengewoon leven kunt gaan leiden.

Ik beloof dat jij jouw leven radicaal kunt transformeren. Het enige wat je moet doen is actie ondernemen, het boek bestellen en precies doen wat ik je daarin vertel.

Bestel het boek: ‘Zo word je een gamechanger

boek.png
download gratis hoofdstukken van mijn bestseller boek: zo word je een gamechanger
boek.png

download gratis hoofdstukken van mijn boek: zo word je een gamechanger

Vul je gegevens in en krijg direct toegang tot de gratis hoofdstukken van mijn boek.