Niche marketing: de 5 redenen waarom ik het jou aanbeveel

Vraag jij je wel eens af hoe jouw marketing vele malen effectiever kan? En of niche marketing iets voor jou is? Weet jij waarom zonder niche marketing jouw bedrijf minder snel zal groeien? Lees dan dit artikel waarin ik 5 redenen met jou deel waarom niche marketing echt iets voor jou is.

Marketingplan opstellen? Houd rekening met deze 5 pijlers

Wil je op korte termijn aan de slag gaan met je (online) marketingplan? Vraag je jezelf af wat de belangrijkste pijlers zijn? Welke informatie zeker niet mag ontbreken? Lees dan nu dit artikel want vandaag laat ik je zien met welke 5 pijlers je rekening moet houden bij het opstellen van een marketingplan.

TEDx Talk: de kracht van authenticiteit

[av_video src=’https://www.youtube.com/watch?v=ozx6Dz2P4Po’ mobile_image=” attachment=” attachment_size=” format=’16-9′ width=’16’ height=’9′ conditional_play=” av_uid=’av-39h31r’] Authentiek staat voor de mate waarin je echt, origineel en geloofwaardig bent. Waarom zijn mensen die echt authentiek zijn, vaak succesvoller dan mensen die dat niet zijn? Benieuwd wat authenticiteit voor jou kan betekenen? Weten waarom je zonder authenticiteit niet alleen een belemmering ervaart in […]

Doelgroep en doelstellingen: essentieel voor je marketingstrategie

Zit je in de oriëntatiefase van het opzetten van jouw marketingstrategie en verspil je tientallen uren aan het rondzwerven op internet om een stramien te vinden dat jij kunt gebruiken? Ben jij benieuwd naar de belangrijkste componenten van een marketingstrategie? Lees dan dit artikel want vandaag leer ik jou wat de 4 belangrijkste componenten zijn […]

Zonder Empathy Map geen effectieve digital marketing klantstrategie

Sta je op het punt om aan de slag te gaan met jouw digitale marketingstrategie? Ken je de Empathy Map en je benieuwd hoe die een grote impact kan hebben op jouw klantstrategie? Wil je weten waarom jouw digital marketing niet zonder de Empathy Map kan? Vandaag laat ik jou zien waarom ieder bedrijf eerst […]

Dé Disneystrategie voor excellente klantervaring

Jouw doelgroep geeft steeds minder om de prijs. Het hebben van een goede ervaring met een product of dienst is wat ze veel belangrijker vinden. Ze willen zelfs meer betalen voor een goede ervaring. Maar hoe zorg je nou voor een goede klantervaring? Het hele internet raakt overspoeld met artikelen over dit onderwerp. Vandaag maak ik […]

Verbeter in 6 stappen de klantervaring van jouw doelgroep

Een goede klantervaring is in deze tijd niet meer weg te denken. Uit verschillende onderzoeken komt naar voren dat mensen liever een x-bedrag meer betalen en een goede ervaring beleven, dan dat diensten en producten goedkoop zijn en vaak tot een slechte ervaring leiden. Het hebben van een klantervaringstrategie is dan ook een echte must. Bedrijven […]

5 belangrijke componenten voor socialmedia-adverteren

Socialmedia-advertenties, je ziet ze overal! Goede advertenties maar ook minder goede. Wat maakt een advertentie nou echt goed? Waar moet je rekening mee houden? Hoe zorg je ervoor dat jij het doel wat je voor ogen hebt behaalt? En hoe zorg je ervoor dat je geen onnodige fouten maakt? Dit en meer ga ik vandaag met jou […]

7 tips om de grip op jouw marketing te behouden

Verlies jij ook de grip op jouw marketing? Het valt mij in ieder geval wel op dat dit fenomeen bij veel bedrijven speelt. Eigenlijk is het niet zo gek, want de digitale ontwikkelingen gaan ontzettend snel, misschien wel te snel om het bij te houden. Daarom heb ik niet alleen dit artikel over het behouden van de grip […]

4 bevindingen van Facebook Adverteren anno 2017

In mijn haat-liefdeverhouding met Facebook moet ik toch constateren dat Facebookadverteren steeds interessanter wordt. Facebook zit namelijk niet stil en de mogelijkheden omtrent adverteren worden maandelijks beter. Benieuwd naar mijn “bevindingen” met Facebookadverteren anno 2017? Wat wel en niet voor jou werkt? Lees dan nu dit artikel! Mijn haat-liefdeverhouding met Facebook Bevinden we ons in hetzelfde schuitje […]